Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (20)Журнали та продовжувані видання (6)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (20)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Токмань Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Токмань Г. 
Натурпростір "Саду божественних пісень" Григорія Сковороди:цінності та діалоги [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Переяславські Сковородинські студії. - 2011. - Вип. 1. - С. 136-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prckc_2011_1_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 331.91 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Токмань Г. 
Ліричне вираження мотиву щастя у збірці Григорія Сковороди "Сад божественных пѣсней" [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Переяславські Сковородинські студії. - 2013. - Вип. 2. - С. 122-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prckc_2013_2_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 332.884 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Токмань Г. 
Діалог про щастя між ліричними текстами Володимира Свідзінського і Григорія Сковороди [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Теоретична і дидактична філологія. - 2013. - Вип. 16. - С. 339-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tidf_2013_16_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 202.841 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Токмань Г. 
Шляхи творчого розвитку викладачів і студентів-філологів [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Рідна школа. - 2012. - № 11. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_11_9
Розглянуто проблему розвитку креативності викладачів і студентів-філологів. Викладено теоретичні основи та запропоновано конкретні механізми створення об’єктів інтелектуальної власності. Відзначено, що до створення власних об’єктів інтелектуальної власності студент має пройти декілька сходинок: перша сходинка – споглядання естетичного, філософського, інтуїтивного сприймання художнього слова у текстах письменників; наступна – опанування інноваційних технологій; надалі – аналіз історії питання та висловлювання власної думки з порушеної проблеми. Зауважено, що творча співпраця викладача і студентів має соціальне значення, адже формує активного громадянина України. Аргументовано потребу в науковій комунікації викладачів з широкою громадськістю – спілкування вчених у межах фахового співтовариства: конференції, „круглі столи”, презентації видань, дискусії, прес-релізи тощо. Запропоновано шляхи розвитку творчої активності викладачів і студентів-філологів, які не вичерпують способів удосконалення наукової складової діяльності ВНЗ.Рассмотрена проблема развития креативности преподавателей и студентов-филологов. Изложены теоретические основы и предложены конкретные механизмы создания объектов интеллектуальной собственности. Отмечено, что до создания собственных объектов интеллектуальной собственности студент должен пройти несколько ступеней: первая ступень - созерцание эстетического, философского, интуитивного восприятия художественного слова в текстах писателей; следующая - овладение инновационными технологиями, далее - анализ истории вопроса и высказывание собственного мнения по затронутой проблеме. Отмечено, что творческое сотрудничество преподавателя и студентов имеет социальное значение, т.к. формирует активного гражданина Украины. Аргументирована потребность в научной коммуникации преподавателей с широкой общественностью - общение ученых в рамках профессионального сообщества: конференции, "круглые столы", презентации изданий, дискуссии, пресс-релизы и т.д.. Предложены пути развития творческой активности преподавателей и студентов-филологов,которые не исчерпывают способов совершенствования научной составляющей деятельности ВУЗ.The problem of the development of creativity of teachers and students-philologists. The theoretical basis and the more specific mechanisms of creation of intellectual property. It is noted that prior to the establishment of its own intellectual property student must pass several stages. Define the first step - contemplation: the aesthetic, philosophical, intuitive perception of artistic expression in the texts of writers. The next stage - the mastery of innovative technologies, then - an analysis of the background and express their opinion on the issues raised. Observed that the creative collaboration of the teacher and the students have social significance, because forming an active citizen of Ukraine. Argued the need for teachers of science communication with the public - communication scholars within the professional community: conferences, "round tables," presentation publications, discussions, press releases and so on. The ways of the creative activity of teachers and students-philologists whodo not exhaust the ways to improve the scientific arm of the university.
Попередній перегляд:   Завантажити - 150.664 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Токмань Г. 
Докторська школа вченої-методиста, професора Ніли Йосипівни Волошиної [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 5. - С. 2-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2013_5_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 128.193 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Токмань Г. 
Зустріч з Вами — дарунок долі [Електронний ресурс] / Г. Токмань, Н. Дига // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 12. - С. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2013_12_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 25.726 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Токмань Г. 
Проблема ідентичності у поемах "Архімед" і "Курбас" Івана Світличного: екзистенціальне прочитання [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Літературний процес: методологія, імена, тенденції. Філологічні науки. - 2016. - № 7. - С. 121-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Litpro_2016_7_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 922.832 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Токмань Г. Л. 
Екзистенціально-діалогічне прочитання мотиву смерті коханої людини в поезії І. Франка, Лесі Українки, В. Свідзінського [Електронний ресурс] / Г. Л. Токмань // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Філологічні науки. - 2016. - Вип. 248. - С. 110-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_fil
Попередній перегляд:   Завантажити - 500.307 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Токмань Г. 
Мотив подзвону в поемі Івана Світличного "Архімед" [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2014. - Вип. 47. - С. 152-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2014_47_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 243.83 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Токмань Г. 
Ярослав Потапенко – живий прапор революційного Переяслава, науковець, педагог, особистість [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Наукові записки з української історії. - 2016. - Вип. 40. - С. 30-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzzui_2016_40_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 244.978 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Токмань Г. 
Дублінське повстання 1916 року: екзистенційні шляхи героїв роману Айріс Мердок "Червоне і зелене" [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Слово і час. - 2017. - № 5. - С. 17-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sich_2017_5_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 819.857 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Токмань Г. 
Альбер Камю як літературний критик: діалог між художнім текстом і філософією [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Слово і час. - 2017. - № 8. - С. 77-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sich_2017_8_13
Проведено вивчення есеїв Альбера Камю, які містять аналіз творів Франца Кафки, Лотреамона, Артюра Рембо, Рене Шара. Відомий мислитель постає як літературний критик. Визначено особливості літературного дискурсу в працях філософа. У центрі уваги дослідника проблема художнього діалогу між текстом і філософськими теоріями абсурду й бунту. Камю виражає свої філософські думки з художньою майстерністю. Акцентовано екзистенціальний зміст есеїв.
Попередній перегляд:   Завантажити - 516.622 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Токмань Г. 
"Станція Ворожба" Галини Гордасевич: мотиви і магічно-сугестивна поетика ліричного циклу [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Слово і час. - 2015. - № 4. - С. 15-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sich_2015_4_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 588.224 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Токмань Г. 
Крізьчасові діалоги й монологи в поемі Івана Світличного "Курбас" [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Слово і час. - 2014. - № 4. - С. 84-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sich_2014_4_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 557.628 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Токмань Г. 
"Розрита" і "занедбана" могили: діалог Євгена Плужника з Тарасом Шевченком [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Слово і час. - 2013. - № 4. - С. 79-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sich_2013_4_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 584.784 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Токмань Г. 
Діалогічно-екзистенціальне зображення Джозефа Конрада в романі Маріо Варґаса льйоси "Сон кельта" [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Літературний процес: методологія, імена, тенденції. Філологічні науки. - 2018. - № 11. - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Litpro_2018_11_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 140.251 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Токмань Г. Л. 
Поетика інтимної лірики Тодося Осьмачки [Електронний ресурс] / Г. Л. Токмань // Теоретична і дидактична філологія. Серія : Філологія (літературознавство, мовознавство). - 2018. - Вип. 28. - С. 211-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tdff_2018_28_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 191.533 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Токмань Г. 
Екзистенціально-діалогічне прочитання роману "Собор" Олеся Гончара в старшій школі [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Рідний край. - 2018. - № 1. - С. 132-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Almpolt_2018_1_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 199.366 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Токмань Г. Л. 
Василь Стус як художній образ у поезії Івана Світличного [Електронний ресурс] / Г. Л. Токмань // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Філологічні науки. - 2018. - Вип. 281. - С. 190-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_fil
Попередній перегляд:   Завантажити - 604.123 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Токмань Г. Л. 
Тарас Шевченко - Євген Плужник - Іван Світличний: діалог текстів [Електронний ресурс] / Г. Л. Токмань // Теоретична і дидактична філологія. Серія : Філологія (літературознавство, мовознавство). - 2019. - Вип. 30. - С. 83-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tdff_2019_30_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 250.468 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського