Пошуковий запит: (<.>A=Токмань Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Токмань Г. Натурпростір "Саду божественних пісень" Григорія Сковороди:цінності та діалоги [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Переяславські Сковородинські студії. - 2011. - Вип. 1. - С. 136-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prckc_2011_1_24
|
2. |
Токмань Г. Ліричне вираження мотиву щастя у збірці Григорія Сковороди "Сад божественных пѣсней" [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Переяславські Сковородинські студії. - 2013. - Вип. 2. - С. 122-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prckc_2013_2_23
|
3. |
Токмань Г. Діалог про щастя між ліричними текстами Володимира Свідзінського і Григорія Сковороди [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Теоретична і дидактична філологія. - 2013. - Вип. 16. - С. 339-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tidf_2013_16_40
|
4. |
Токмань Г. Шляхи творчого розвитку викладачів і студентів-філологів [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Рідна школа. - 2012. - № 11. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_11_9 Розглянуто проблему розвитку креативності викладачів і студентів-філологів. Викладено теоретичні основи та запропоновано конкретні механізми створення об’єктів інтелектуальної власності. Відзначено, що до створення власних об’єктів інтелектуальної власності студент має пройти декілька сходинок: перша сходинка – споглядання естетичного, філософського, інтуїтивного сприймання художнього слова у текстах письменників; наступна – опанування інноваційних технологій; надалі – аналіз історії питання та висловлювання власної думки з порушеної проблеми. Зауважено, що творча співпраця викладача і студентів має соціальне значення, адже формує активного громадянина України. Аргументовано потребу в науковій комунікації викладачів з широкою громадськістю – спілкування вчених у межах фахового співтовариства: конференції, „круглі столи”, презентації видань, дискусії, прес-релізи тощо. Запропоновано шляхи розвитку творчої активності викладачів і студентів-філологів, які не вичерпують способів удосконалення наукової складової діяльності ВНЗ.Рассмотрена проблема развития креативности преподавателей и студентов-филологов. Изложены теоретические основы и предложены конкретные механизмы создания объектов интеллектуальной собственности. Отмечено, что до создания собственных объектов интеллектуальной собственности студент должен пройти несколько ступеней: первая ступень - созерцание эстетического, философского, интуитивного восприятия художественного слова в текстах писателей; следующая - овладение инновационными технологиями, далее - анализ истории вопроса и высказывание собственного мнения по затронутой проблеме. Отмечено, что творческое сотрудничество преподавателя и студентов имеет социальное значение, т.к. формирует активного гражданина Украины. Аргументирована потребность в научной коммуникации преподавателей с широкой общественностью - общение ученых в рамках профессионального сообщества: конференции, "круглые столы", презентации изданий, дискуссии, пресс-релизы и т.д.. Предложены пути развития творческой активности преподавателей и студентов-филологов,которые не исчерпывают способов совершенствования научной составляющей деятельности ВУЗ.The problem of the development of creativity of teachers and students-philologists. The theoretical basis and the more specific mechanisms of creation of intellectual property. It is noted that prior to the establishment of its own intellectual property student must pass several stages. Define the first step - contemplation: the aesthetic, philosophical, intuitive perception of artistic expression in the texts of writers. The next stage - the mastery of innovative technologies, then - an analysis of the background and express their opinion on the issues raised. Observed that the creative collaboration of the teacher and the students have social significance, because forming an active citizen of Ukraine. Argued the need for teachers of science communication with the public - communication scholars within the professional community: conferences, "round tables," presentation publications, discussions, press releases and so on. The ways of the creative activity of teachers and students-philologists whodo not exhaust the ways to improve the scientific arm of the university.
|
5. |
Токмань Г. Докторська школа вченої-методиста, професора Ніли Йосипівни Волошиної [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 5. - С. 2-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2013_5_2
|
6. |
Токмань Г. Зустріч з Вами — дарунок долі [Електронний ресурс] / Г. Токмань, Н. Дига // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 12. - С. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2013_12_2
|
7. |
Токмань Г. Проблема ідентичності у поемах "Архімед" і "Курбас" Івана Світличного: екзистенціальне прочитання [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Літературний процес: методологія, імена, тенденції. Філологічні науки. - 2016. - № 7. - С. 121-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Litpro_2016_7_24
|
8. |
Токмань Г. Л. Екзистенціально-діалогічне прочитання мотиву смерті коханої людини в поезії І. Франка, Лесі Українки, В. Свідзінського [Електронний ресурс] / Г. Л. Токмань // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Філологічні науки. - 2016. - Вип. 248. - С. 110-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_fil
|
9. |
Токмань Г. Мотив подзвону в поемі Івана Світличного "Архімед" [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2014. - Вип. 47. - С. 152-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2014_47_40
|
10. |
Токмань Г. Ярослав Потапенко – живий прапор революційного Переяслава, науковець, педагог, особистість [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Наукові записки з української історії. - 2016. - Вип. 40. - С. 30-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzzui_2016_40_6
|
11. |
Токмань Г. Дублінське повстання 1916 року: екзистенційні шляхи героїв роману Айріс Мердок "Червоне і зелене" [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Слово і час. - 2017. - № 5. - С. 17-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sich_2017_5_4
|
12. |
Токмань Г. Альбер Камю як літературний критик: діалог між художнім текстом і філософією [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Слово і час. - 2017. - № 8. - С. 77-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sich_2017_8_13 Проведено вивчення есеїв Альбера Камю, які містять аналіз творів Франца Кафки, Лотреамона, Артюра Рембо, Рене Шара. Відомий мислитель постає як літературний критик. Визначено особливості літературного дискурсу в працях філософа. У центрі уваги дослідника проблема художнього діалогу між текстом і філософськими теоріями абсурду й бунту. Камю виражає свої філософські думки з художньою майстерністю. Акцентовано екзистенціальний зміст есеїв.
|
13. |
Токмань Г. "Станція Ворожба" Галини Гордасевич: мотиви і магічно-сугестивна поетика ліричного циклу [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Слово і час. - 2015. - № 4. - С. 15-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sich_2015_4_5
|
14. |
Токмань Г. Крізьчасові діалоги й монологи в поемі Івана Світличного "Курбас" [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Слово і час. - 2014. - № 4. - С. 84-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sich_2014_4_13
|
15. |
Токмань Г. "Розрита" і "занедбана" могили: діалог Євгена Плужника з Тарасом Шевченком [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Слово і час. - 2013. - № 4. - С. 79-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sich_2013_4_10
|
16. |
Токмань Г. Діалогічно-екзистенціальне зображення Джозефа Конрада в романі Маріо Варґаса льйоси "Сон кельта" [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Літературний процес: методологія, імена, тенденції. Філологічні науки. - 2018. - № 11. - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Litpro_2018_11_22
|
17. |
Токмань Г. Л. Поетика інтимної лірики Тодося Осьмачки [Електронний ресурс] / Г. Л. Токмань // Теоретична і дидактична філологія. Серія : Філологія (літературознавство, мовознавство). - 2018. - Вип. 28. - С. 211-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tdff_2018_28_24
|
18. |
Токмань Г. Екзистенціально-діалогічне прочитання роману "Собор" Олеся Гончара в старшій школі [Електронний ресурс] / Г. Токмань // Рідний край. - 2018. - № 1. - С. 132-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Almpolt_2018_1_33
|
19. |
Токмань Г. Л. Василь Стус як художній образ у поезії Івана Світличного [Електронний ресурс] / Г. Л. Токмань // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Філологічні науки. - 2018. - Вип. 281. - С. 190-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_fil
|
20. |
Токмань Г. Л. Тарас Шевченко - Євген Плужник - Іван Світличний: діалог текстів [Електронний ресурс] / Г. Л. Токмань // Теоретична і дидактична філологія. Серія : Філологія (літературознавство, мовознавство). - 2019. - Вип. 30. - С. 83-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tdff_2019_30_11
|
| |